♥عشق♥

پرستوهای عاشق

اول از روی ادب ای گل زیبا سلام ، دوم از روی محبت به شما دارم پیام...سلام به دوستان عزیز ممنون از اینکه وقت با ارزشتون رو در خدمت من گذاشتین...قبل از رفتن نظر یادتون نره...دوستدار همگی شما ♥مهرسا♥

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

♥عشق♥

گر "تو" را امتحان میگرفتند،

بی شک من

رتبه اول میشدم

...

بس که تکرار کردم

نامت را در مرور خاطرات!



نظرات شما عزیزان:

اراگل
ساعت20:39---13 فروردين 1394


اس ام‌اس دوستم به من :|
Dostam : Hello . please beriz that film bahala to my usb
. Man : chera intori zer mizani? :|
Dostam : my nane is negah mikoneing to my gooshi . i dont want she underestend what i writing . because she servis my dahan !

اللهم اشف کل مریض :| =))
پاسخ:خخخخخخ از دست تو جیگرتو


اراگل
ساعت17:51---11 فروردين 1394
ﭼــــﻪ ﺗــﻠــﺨــﻪ….

ﺧــﻮﺩﺕ ﻣــﺠـﺒـﻮﺭ ﺑـﺸــﯽ ﺑـﺰﺍﺭﯼ ﺑــــﺮﯼ
ﺍﻣـــﺎ ﺩﻟـــﺖ ﺑـــﺎﻫـــﺎﺕ ﻧــﯿـــﺎﺩ…….
لااااااااااایک
موفق باشی گلم
پاسخ: عزیز دل منی تو لایک به وجودت نفسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 11 فروردين 1394برچسب:, ساعت 17:38 توسط ღمهرساღ